Reacties

Reacties 101 - 150 van 152

Naam Reactie Datum
Michiel Faber prachtige foto 16 jun. '22
A.L.J. van het Bolscher Mooi dat alles voorspoedig verloopt, hier gaat alles… 15 jun. '22
Frans van het Bolscher Niet altijd goed te zien en soms snel op 15 jun. '22
Jvhb Vandaag je gemist op de verjaardag van je zus. Maar… 15 jun. '22
Gerard Dat zijn pittige klimpartijen met hele mooie foto's… 15 jun. '22
A.L.J. van het Bolscher Het is wel pitig en afzien met het rijden tegen deze… 14 jun. '22
Betsie Wat een prachtige fiets tocht. De inspanning waard… 14 jun. '22
Betsie Hallo, wij zijn net weer thuis vanuit Schotland en… 14 jun. '22
Jvhb Dat is wel genieten. Mooi man. Mooie foto's.… 14 jun. '22
Els Meenhuis-Bode prachtige foto,s van jullie fietsavontuur !! fijn… 14 jun. '22
Karl-Heinz Seinen Mooie foto's van een prachtige omgeving. Nog… 14 jun. '22
A.L.J. van het Bolscher Het kost dan wel de nodige zweetdruppels, maar de… 13 jun. '22
Meindert van der Kolk Wat een prachtige plaatjes en zékers een welverdiend… 13 jun. '22
Jvhb Wat heerlijk genieten! Leuk telkens een verhaal van… 13 jun. '22
A.L.J. van het Bolscher Fijn om weer een echt bed te kunnen beslapen. om morgen… 12 jun. '22
Michiel Faber mooi plaatje en route om te rijden 12 jun. '22
Michiel Faber proost mannen 12 jun. '22
Meindert van der Kolk Goedemorgen Frans en de mannen! Heb zojuist alle verhalen… 12 jun. '22
Gerard Een leuk verhaal en mooie foto's. Jullie kregen… 11 jun. '22
A.L.J. van het Bolscher Zo te zien op de foto's moeten de fietsers het… 10 jun. '22
A.L.J. van het Bolscher Na de vele kilometers is het niet verkeerd jezelf… 10 jun. '22
Karl-Heinz Seinen Hoi Frans mooie verhalen en mooie foto's. Geniet… 10 jun. '22
Michiel Faber wel foto's maken !! 9 jun. '22
Gerard Groot gelijk, geniet van de mooie omgeving. Overleg… 9 jun. '22
Ben Lutke Veldhuis Goed besluit het moet niet alleen fietsen zijn maar… 9 jun. '22
Michiel Faber Goede keuze om een dag langer te blijven op een mooie… 9 jun. '22
Michiel Faber serieus gesprek ? 8 jun. '22
Michiel Faber stoere mannen 👌😎 8 jun. '22
Paul & Florine Scheiberlich Heel leuk om via een blog jou ervaringen te lezen… 8 jun. '22
Jvhb Mooi man, Mooie verhalen. Dat is genieten. Veel plezier!… 8 jun. '22
Richard heyyyy dat is mijn favoriete strand! Heel rustig omdat… 8 jun. '22
Gerard Dat ziet er goed uit Frans. We wensen jullie fijne… 8 jun. '22
Harry Meenhuis Goed bezig Frans. Zo te lezen zijn het tropische temperaturen… 7 jun. '22
Richard Het was bijzonder om jullie de eerste meters te mogen… 7 jun. '22
Willem Pieffers succes vandaag weer het zal weer warm worden maar… 7 jun. '22
A.L.J. van het Bolscher Bedankt voor je reisverhaal en de mooie foto 's,… 6 jun. '22
Jvhb Jullie hebben in ieder geval mooi weer om te fietsen.… 6 jun. '22
A.L.J. van het Bolscher Ik heb begrepen dat je een paar mooie rustige dagen… 5 jun. '22
Betsie Ziet er mooi uit. Lekker weer. Op naar de volgende… 5 jun. '22
Gerard en Dorrie Henry, Frans, Paul en Eddy wij wensen jullie een hele… 3 jun. '22
Gerard Hallo Frans, Mooie foto's. Zo houden jullie de… 3 jun. '22
Hans Raanhuis Geniet en kom heel en gezond terug alle vier. 29 mei '22
Harry Meenhuis Hallo Frans, een nieuw fietsavontuur ligt op jullie… 27 mei '22
Jvhb Wij wensen jullie heel veel fiets-plezier. Mooi weer… 23 mei '22
Willem Pieffers Sterkte mannen erg stoer hoor! We gaan er voor zorgen… 23 mei '22

« Vorige 1 2 3 4 Volgende »