5e fietsdag

8 juni 2022 - L'Ametlla de Mar, Spanje

Woensdag 8 juni 5e fietsdag

Weer een rustige start pas om 9 uur was de kampwinkel open. Een ontbijt op het terras. En daarna weer op pad. Na 20 km passeerde we de camping van vrienden van Eddy. Daar genoten we van een bakje koffie. Onderweg passeerden we vele rijstvelden. Weer eens wat anders dan de vele sinaasappelbomen die we tot heden zagen. We zochten wegen strak langs de kust maar dat was niet altijd een succes of de weg liep het dood of was het pad niet begaanbaar. Omdat alle restaurants gesloten waren kochten we bij de Spar brood en beleg. Later een mooi plekje gevonden om te eten bij een watertoren. Daarna doorgereden op zoek naar een camping. Deze gevonden in L'Ametlla de Mar. Een erg mooie camping met zwembaden en ook dicht aan zee. Na enig overleg besloten we hier een dag langer te blijven.

1. Michiel Faber:
    9 juni 2022
    Goede keuze om een dag langer te blijven op een mooie plek , Geniet ervan
  2. Ben Lutke Veldhuis:
    9 juni 2022
    Goed besluit het moet niet alleen fietsen zijn maar ook genieten, je komt daar niet alle dagen.
  3. Gerard:
    9 juni 2022
    Groot gelijk, geniet van de mooie omgeving.
    Overleg maar met het thuisfront of je een paar extra snipperdagen kunt krijgen.
  4. Michiel Faber:
    wel foto's maken !!
  5. A.L.J. van het Bolscher:
    10 juni 2022
    Na de vele kilometers is het niet verkeerd jezelf een extra rustdag te gunnen!
    groeten van Joke en Louis