Donderdag 7 juli 30e fietsdag

7 juli 2022 - Mehrhoog, Duitsland

Donderdag 7 juli 30e fietsdag

Een zeer rustige nacht geen auto verkeer en wat uitgeslapen tot de regen was opgehouden. Geen Maas route meer, op naar het noorden. Bij Kessel met het pontje de Maas overgestoken. In de omgeving van Arcen kwamen twee bekende triossers tegen Janny en Grico Lubberts. Zij waren bezig met een trip naar onbekende bestemming. Nadat we elkaar een goede reis hadden gewenst zijn we weer verder gereden. In de omgeving van Halteren opzoek naar een camping die waren er genoeg maar 4 daarvan alleen vaste plekken. Maar toch nog een gevonden wel later dan gedacht in Mehrhoog. Daar voor de laatste keer deze tocht onze tenten op gezet.

1. Joke en Louis:
    7 juli 2022
    Mooi dat het eind in zicht is, voor morgen een fijne rit gewenst
  2. Tini kolkman:
    7 juli 2022
    Morgen de laatste rit en hopelijk is het mooi weer .Ik vond het heel gezellig om jullie rit te volgen en heb echt genoten van de foto,Alvast een goede thuiskomst en maar een tijdje de benen languit.Groet tini
  3. Karl-Heinz Seinen:
    7 juli 2022
    Fijn voor jullie na zo'n prachtige fietstocht om bijna weer thuis te zijn.
  4. Meindert:
    8 juli 2022
    Keerls!!! Geniet samen van de laatste dag van jullie machtige fiets-odyssee!!! Dank voor het mogen volgen van al jullie belevenissen.
  5. Hans Meenhuis:
    8 juli 2022
    Alvast welkom thuis voor morgen!
  6. Simone Steenblik:
    8 juli 2022
    Leuk om zo wat verhalen te lezen.
    Geniet van jullie laatste fietsdag samen,!
  7. Richard:
    8 juli 2022
    Zal wel vreemd ziijn om voor de laatste keer deze rit de tent weer op te zetten. Straks in de tuin om op te laten drogen.
    Veel plezier bij het weerzien!