Dinsdag 5 juli 28e fietsdag

5 juli 2022 - Jalhay, België

Dinsdag 5 juli  28e fietsdag

Na Bastogne reden we al snel 26 km over een oud spoor dat nu fietspad is. 4 jaar geleden het zelfde pad in tegengestelde richting gereden richting Santiago, daarna klimmen op de Wanne een bekende omgeving met herinneringen aan de fietstocht Tilf Bastogne Tilf  om weer verder te gaan over weer een mooi spoortraject met een fantastische rustplek, nu waar we uitgebreid gebruik van hebben gemaakt en een hapje hebben gegeten. Tussen de bomen door konden we nog een blik werpen op het circuit van Francorchamps. Na een goede 80 km kwamen we eerder dan verwacht om 6 uur bij een camping. Een zeer vriendelijke ontvangst. Ze waren bereid te zoeken naar een eetgelegenheid. Maar in de omgeving alles gesloten. Daarop besloten ze de eigen keuken te openen en hebben daar heerlijk gegeten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. BenLV:
    5 juli 2022
    Leuk om weer op bekend terrein te fietsen. Met goede herinneringen aan Luik Bastogne met veel Trios fietsers.
  2. Joke en Louis:
    5 juli 2022
    Mooi dat pad, dat zal zeker lekker rijden met weinig bocht werk
    En ook mooi dat jullie je magen weer konden vullen, want na een fietsdag ben je daar vast wel aan toe.
  3. Betsie:
    5 juli 2022
    Aardige mensen die toch nog voor jullie wilden koken. Mooie omgeving waar je hebt gefietst
  4. Meindert:
    6 juli 2022
    Amai! Nog één grenspaal en dan zijn jullie alweer in ons kikkerlandje. Nú al een TOP-prestatie!!!