3e fietsdag

6 juni 2022 - Benicassim, Spanje

Maandag 6 juni 3e fietsdag

Ruim voor 6 uur wakker door het geschreeuw van de pauwen die op de camping rond liepen, dus vroeg wakker. Een mooie gelegenheid de tassen weer goed in te delen.
Alles weer compact op de fiets.gepakt. Eerst wachten op de winkel die pas om 9 uur open was en daar een broodje gegeten. Een groot deel nu van de route ging langs de autoweg mooi fietspad maar met het geraas van het verkeer niet echt mooi. In Borriol een warme hap gegeten wel even naar binnen zitten lekker koel. Bij 28 graden fietsen is ook niet echt koel. Lekker gegeten een 3 gangen menu voor weinig geld en vriendelijke bediening.

Daarna een weg naar een camping gezocht maar dat wat geen succes. Tot we ons vast reden op een afdaling die zelfs voor een mountainbike pittig zou zijn. Dus besloten we terug te gaan, via een omweg toch de kust bereikt. En een mooie camping gevonden, in Benicassim de keuze van ons plekje was niet verkeerd om dat de ondergrond knetterhard kreeg je geen haring in de grond. Onze Nederlandse buren boden spontaan hamers aan. Even later trakteerden ze ons op een biertje. Dat we naar huis fietsten  vonden ze wel erg bijzonder. Nog tijdje voor de tent gezeten met weer een blikje aan geboden door een andere buur.

1. Joke en Louis:
    6 juni 2022
    Bedankt voor je reisverhaal en de mooie foto 's, fijn dat alles goed gaat.
    Voor morgen weer een fijne fietsdag gewenst.
    Joke en Louis
  2. Willem Pieffers:
    7 juni 2022
    succes vandaag weer het zal weer warm worden maar zo te zien en te lezen hebben jullie daar geen last van!!
  3. Harry Meenhuis:
    7 juni 2022
    Goed bezig Frans. Zo te lezen zijn het tropische temperaturen waaronder jullie moeten fietsen. Voorlopig zal dit ook nog wel zo blijven, vermoed ik. De foto's en de verhalen geven een mooi beeld waar jullie zoal verblijven en wat jullie zoal meemaken. Succes verder samen en geniet vooral ook!