Reacties

Reacties 51 - 100 van 171

Naam Reactie Datum
Joke en Louis Mooi dat het eind in zicht is, voor morgen een fijne… 7 jul. '22
Betsie Een goede nacht rust gewenst en een fijne laatste… 7 jul. '22
Richard succes met de laatste meters!! 7 jul. '22
Gerard Spanjer Dat bakje koffie met vlaai hadden jullie ook wel verdiend.… 7 jul. '22
Joke en Louis Nederland is veelal vlak dus gaat het nu echt opschieten! 7 jul. '22
Ben Succes met het laatste stukje Nederland. 7 jul. '22
Betsie Haha weer in nederland en de problemen beginnen. Bijna… 6 jul. '22
Meindert Amai! Nog één grenspaal en dan zijn jullie alweer… 6 jul. '22
Betsie Aardige mensen die toch nog voor jullie wilden koken.… 5 jul. '22
Joke en Louis Mooi dat pad, dat zal zeker lekker rijden met weinig… 5 jul. '22
Ben Leuk om weer op bekend terrein te fietsen. Met goede… 5 jul. '22
Frans van het Bolscher Waarschijnlijk er langs 5 jul. '22
Michiel Faber op naar Maastricht denk😎😎 ik 5 jul. '22
Els en Harry Elke dag weer een bijzondere dag met een eigen verhaal… 5 jul. '22
Hans & Mieke De laatste loodjes...... Veel succes! 5 jul. '22
Betsie Schiet mooi op zo. Foto's zijn weer prachtig.… 5 jul. '22
Karl-Heinz Seinen Spanje en Frankrijk verlaten. Jullie komen in bekend… 4 jul. '22
Joke en Louis Ja dat is zeker jammer dat jullie de toercaravan missen.… 3 jul. '22
Richard Tic tac tic tac steeds dichter bij huis! 3 jul. '22
Tini Opgezocht waar jullie ongeveer nu zitten,het komt… 3 jul. '22
Ben Op de fiets zie je nog eens iets in Frankrijk. We… 3 jul. '22
Betsie Mooie foto's en voor julie prachtige herinneringen… 2 jul. '22
Joke en Louis Dat is wel het mooie van deze tocht om telkens weer… 2 jul. '22
Anita Nog eventjes en jullie gaan weer een landgrens over.… 2 jul. '22
Gerdie Heren, jullie maken een fantastische reis. Wij genieten… 2 jul. '22
Joke en Louis Al met al toch weer een mooie dag en weer 101 km afgelegd! 1 jul. '22
Meindert Opstappen met donkere wolken en regenspetters, na… 1 jul. '22
Joke en Louis Mooi dat het ook nog eens weer redelijk meezit, in… 30 jun. '22
Joke en Louis Mooie foto's van de omgeving ik kan me voorstellen… 29 jun. '22
Gerard Spanjer Een minder inspannende en rustige (droge) dag is ook… 29 jun. '22
Frans van het Bolscher Gestruikeld komt wel weer goed 29 jun. '22
Joke en Louis Ja als je het weer mee hebt ziet de omgeving er ook… 28 jun. '22
Betsie Wat heerlijk weer, dat je kon genieten van de mooie… 28 jun. '22
Jvhb Waarom zul je het beter hebben dan wij Ook in Limburg… 28 jun. '22
Gerard Spanjer Jullie houden het wel vochtig, eerst door de zon en… 28 jun. '22
Michiel Faber gevallen Frans ?? knie kapot ? 28 jun. '22
Betsie Ach Frans ouw gedaan? Heerlijk zo'n dag om de… 28 jun. '22
Meindert Jullie bunt TOPPERS! Van de hitte aan gene zijde van… 27 jun. '22
Tini Maar hou er de moed welWeer een mooi verhaal, maar… 27 jun. '22
Richard Jullie komen steeds dichterbij! Houd vol!! 27 jun. '22
Jvhb Dachten dat het in het zuiden zonniger en warmer was.… 27 jun. '22
Ben Weer een dag vol ontberingen hou de moet erin. Maar… 27 jun. '22
Henry Frans, knap dat jij zo goed meekomt met de 65 - ers.… 26 jun. '22
Joke en Louis Het is wel af zien maar de omgeving maakt dat allemaal… 26 jun. '22
Joke en Louis Het scheelt wel dat je de buien al gewend bent, maar… 24 jun. '22
Betsie Lekker toch een frisse rust dag 24 jun. '22
Ben Frans je weet het na regen komt zonneschijn. Niet… 23 jun. '22
Joke en Louis Gelukkig komt er na regen weer zonneschijn, hier in… 23 jun. '22
Tini Dag frans.Ik lees je verhaal elke dag.Leuk om dit… 23 jun. '22
Jvhb Ook wij zijn weer op pad. Kamperen in Puth. Zuid Limburg.… 23 jun. '22

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »