Reacties
Reacties 51 - 100 van 171
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Joke en Louis | Mooi dat het eind in zicht is, voor morgen een fijne… | 7 jul. '22 |
| Betsie | Een goede nacht rust gewenst en een fijne laatste… | 7 jul. '22 |
| Richard | succes met de laatste meters!! | 7 jul. '22 |
| Gerard Spanjer | Dat bakje koffie met vlaai hadden jullie ook wel verdiend.… | 7 jul. '22 |
| Joke en Louis | Nederland is veelal vlak dus gaat het nu echt opschieten! | 7 jul. '22 |
| Ben | Succes met het laatste stukje Nederland. | 7 jul. '22 |
| Betsie | Haha weer in nederland en de problemen beginnen. Bijna… | 6 jul. '22 |
| Meindert | Amai! Nog één grenspaal en dan zijn jullie alweer… | 6 jul. '22 |
| Betsie | Aardige mensen die toch nog voor jullie wilden koken.… | 5 jul. '22 |
| Joke en Louis | Mooi dat pad, dat zal zeker lekker rijden met weinig… | 5 jul. '22 |
| Ben | Leuk om weer op bekend terrein te fietsen. Met goede… | 5 jul. '22 |
| Frans van het Bolscher | Waarschijnlijk er langs | 5 jul. '22 |
| Michiel Faber | op naar Maastricht denk😎😎 ik | 5 jul. '22 |
| Els en Harry | Elke dag weer een bijzondere dag met een eigen verhaal… | 5 jul. '22 |
| Hans & Mieke | De laatste loodjes...... Veel succes! | 5 jul. '22 |
| Betsie | Schiet mooi op zo. Foto's zijn weer prachtig.… | 5 jul. '22 |
| Karl-Heinz Seinen | Spanje en Frankrijk verlaten. Jullie komen in bekend… | 4 jul. '22 |
| Joke en Louis | Ja dat is zeker jammer dat jullie de toercaravan missen.… | 3 jul. '22 |
| Richard | Tic tac tic tac steeds dichter bij huis! | 3 jul. '22 |
| Tini | Opgezocht waar jullie ongeveer nu zitten,het komt… | 3 jul. '22 |
| Ben | Op de fiets zie je nog eens iets in Frankrijk. We… | 3 jul. '22 |
| Betsie | Mooie foto's en voor julie prachtige herinneringen… | 2 jul. '22 |
| Joke en Louis | Dat is wel het mooie van deze tocht om telkens weer… | 2 jul. '22 |
| Anita | Nog eventjes en jullie gaan weer een landgrens over.… | 2 jul. '22 |
| Gerdie | Heren, jullie maken een fantastische reis. Wij genieten… | 2 jul. '22 |
| Joke en Louis | Al met al toch weer een mooie dag en weer 101 km afgelegd! | 1 jul. '22 |
| Meindert | Opstappen met donkere wolken en regenspetters, na… | 1 jul. '22 |
| Joke en Louis | Mooi dat het ook nog eens weer redelijk meezit, in… | 30 jun. '22 |
| Joke en Louis | Mooie foto's van de omgeving ik kan me voorstellen… | 29 jun. '22 |
| Gerard Spanjer | Een minder inspannende en rustige (droge) dag is ook… | 29 jun. '22 |
| Frans van het Bolscher | Gestruikeld komt wel weer goed | 29 jun. '22 |
| Joke en Louis | Ja als je het weer mee hebt ziet de omgeving er ook… | 28 jun. '22 |
| Betsie | Wat heerlijk weer, dat je kon genieten van de mooie… | 28 jun. '22 |
| Jvhb | Waarom zul je het beter hebben dan wij Ook in Limburg… | 28 jun. '22 |
| Gerard Spanjer | Jullie houden het wel vochtig, eerst door de zon en… | 28 jun. '22 |
| Michiel Faber | gevallen Frans ?? knie kapot ? | 28 jun. '22 |
| Betsie | Ach Frans ouw gedaan? Heerlijk zo'n dag om de… | 28 jun. '22 |
| Meindert | Jullie bunt TOPPERS! Van de hitte aan gene zijde van… | 27 jun. '22 |
| Tini | Maar hou er de moed welWeer een mooi verhaal, maar… | 27 jun. '22 |
| Richard | Jullie komen steeds dichterbij! Houd vol!! | 27 jun. '22 |
| Jvhb | Dachten dat het in het zuiden zonniger en warmer was.… | 27 jun. '22 |
| Ben | Weer een dag vol ontberingen hou de moet erin. Maar… | 27 jun. '22 |
| Henry | Frans, knap dat jij zo goed meekomt met de 65 - ers.… | 26 jun. '22 |
| Joke en Louis | Het is wel af zien maar de omgeving maakt dat allemaal… | 26 jun. '22 |
| Joke en Louis | Het scheelt wel dat je de buien al gewend bent, maar… | 24 jun. '22 |
| Betsie | Lekker toch een frisse rust dag | 24 jun. '22 |
| Ben | Frans je weet het na regen komt zonneschijn. Niet… | 23 jun. '22 |
| Joke en Louis | Gelukkig komt er na regen weer zonneschijn, hier in… | 23 jun. '22 |
| Tini | Dag frans.Ik lees je verhaal elke dag.Leuk om dit… | 23 jun. '22 |
| Jvhb | Ook wij zijn weer op pad. Kamperen in Puth. Zuid Limburg.… | 23 jun. '22 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »

- Sjaak Snel: Geniet ervan Jan en Frans.…
- Betty: Mijn compliment voor je houding…
- Meindert: Kijk, alweer zo'n 100km!…
- Joke en Louis: Lekker dat alles goed gaat,…
- Tini: Fijne tocht samen het begin…
Alle reacties »