1e fietsdag

5 juni 2022 - Cullera, Spanje

Zaterdag 4 juni

Alles weer bij elkaar gezocht en ingepakt vandaag gaat het echte werk beginnen. De fietsen staan al in de goede richting. Eerst nog een uitgebreid ontbijt door Richard verzorgd. Waarna hij ons de eerste meters begeleid, we bedanken hem voor de gastvrijheid waarna we afscheid van hem nemen. Dan beginnen we aan de afdaling 600 meter naar beneden. Vele haarspeldbochten, ondanks dat we de eerste km gelijk al aan pittige klimmetjes en afdalingen moesten werken, viel me dat erg mee het ging super. Gemiddeld hadden we de wind in de rug met met een temperatuur van 26 graden was het heerlijk fietsen. In Oliva ging de route over de boulevard langs het strand en hebben we een lunch stop gemaakt. Rond vijf uur hadden we in Cullera een camping gevonden geen ruime plek maar we keiharde grond. Bijna geen haring in te krijgen.Tegen half zeven stonden de tenten en ingericht. Toch nog 93 km afgelegd. Na het douchen op jacht naar een stokbrood met wat beleg. Daarna nog even wat gedronken bij de tent en het schijnsel van de maan.

1. A.L.J. van het Bolscher:
    5 juni 2022
    Ik heb begrepen dat je een paar mooie rustige dagen hebt gehad, wel had ik nog wel even medelijden toen ik de eerste foto's zag van de accommodatie die je stuurde met de stoeltjes aan de wand, De kop is er dus nu af en je kunt beginnen met het aftellen.
    Groeten vanuit een nat Nederland.

Joke en louis
  2. Jvhb:
    6 juni 2022
    Jullie hebben in ieder geval mooi weer om te fietsen. Hier regenachtig. Vanmorgen nog wel kunnen lopen in de zon.
    Geniet ze. Groeten Mieke Jan