Zondag 12 juni

12 juni 2022 - Ogern, Spanje

Zondag 12 juni

Wakker worden in een hotelbed geen tent inpakken een makkelijke start, in het restaurant wat gegeten. Daarna weer richting onze route een stukje lang de snelweg daarna het binnenland in veel gravelwegen tussen de korenvelden.Rond 12 uur een stop voor een koele drank. Mag ook wel als de thermometer 40 graden aangeeft en een lichte lunch. Ondertussen rijden we richting Andorra meer bergachtig pittige klimmetjes en mooie afdalingen. Voor de overnachting even van de route af, in Ogern een camping la Ribera.Salada. met nog een stevig klim omhoog om er te komen. Weer een dag dat ik super gelukkig ben met de rohloff naaf van stand 1 naar 14 en terug zonder problemen en het remmen met schijfremmen.

Bij het opzetten van de tent bracht de buurvrouw naast ons een koel blikje Radler nadat de tent weer stond duik in het zwembad genomen voor de afkoeling. Een lekkere pizza gegeten in het restaurant. Nog even na hangen en op tijd naar bed.

1. A.L.J. van het Bolscher:
    12 juni 2022
    Fijn om weer een echt bed te kunnen beslapen. om morgen weer goed uitgerust op pad te kunnen gaan.
    Goedgereedschap (fiets) is het halve werk.
  2. Jvhb:
    13 juni 2022
    Wat heerlijk genieten! Leuk telkens een verhaal van jullie belevenissen te lezen. De Groeten vanuit een zonnig Hengelo