9e fiets dag

Maandag 13 juni  9e fietsdag

7 uur op. De eerste dag die licht bewolk begon, 8 Uur klaar om te vertrekken en op zoek naar een broodje. De kamp winkel was nog gesloten na enkele kilometers bij een restaurant een ontbijt genomen daarna kwam het echte werk , de korenvelden werden minder en gingen over in prachtige bergen, de route liep langs een stuwmeer bij de tunnels werden we omgeleid daardoor mooie uitzichten over het stuwmeer. Bij een carting crossbaan het vocht wat aangevuld. Je verdampt nogal wat op deze warme dagen over de 40 graden. In La Seu de Urgell wat inkopen voor een lunch die we ter plekke namen. We hadden gedacht na 10 km naar een camping te gaan maar deze had geen plaats voor ons. Dus nog 10 km verder, ondertussen hebben we Spanje achter ons gelaten en de grens van Andorra gepasseerd.Toen we de stijle klim naar de ingang van de camping hadden be dongen werden we onder luid applaus binnen gehaald door een stel jongeren. Op de camping ruime keus voor een plek.

1. Meindert van der Kolk:
    13 juni 2022
    Wat een prachtige plaatjes en zékers een welverdiend applaus voor klimmen bij deze méér dan warme temperaturen!!! Chapeau!!!
  2. A.L.J. van het Bolscher:
    13 juni 2022
    Het kost dan wel de nodige zweetdruppels, maar de omgeving is het zeker waard.
    Een goede nachtrust gewenst en voor morgen weer een goede rit.
  3. Karl-Heinz Seinen:
    14 juni 2022
    Mooie foto's van een prachtige omgeving. Nog veel plezier Frans.
  4. Els Meenhuis-Bode:
    14 juni 2022
    prachtige foto,s van jullie fietsavontuur !!
    fijn te lezen Frans dat je zo tevreden bent met je juiste fiets aankoop !!
    nog een fijne tijd samen !!
  5. Jvhb:
    Dat is wel genieten. Mooi man. Mooie foto's. Groeten Mieke Jan
  6. Betsie:
    14 juni 2022
    Hallo, wij zijn net weer thuis vanuit Schotland en heb nu alle fotos gezien. Wat een prachtige omgeving om te fietsen en afwisselend. Heerlijk moet dat zijn om daar te fietsen. Nog veel plezier met alles. Fietsen,bakker zoeken, tent op zetten, eten