Vertrek van uit Delden

1 juni 2022 - Marchenilla, Spanje

Dinsdag 31 mei klaar voor vertrek, we stappen in Delden in de trein via Zutphen naar Eindhoven. In de intercity stappen we in een stiltecoupé, maar voor dat we zaten werden we door een mede passagier daar op gewezen omdat wij al kletsend binnen kwamen. Ruim op tijd waren we op het vliegveld. Druk maar niet zo hectisch als op Schiphol. Om 17:15 vlogen we met Transavia naar Alicante. Op het vliegveld werden we opgewacht door de verhuurder van de auto waardoor we snel verder konden. Na een rit over een slingerende bergweg kwamen we om kwart over 9 op de eindbestemming, Refugio Marnes de B&B van de broer van Henry. Even later kwam de broer van Henry Richard, terug van uit zuid Spanje, deze maakte nog een maaltijd voor ons klaar.

1. Gerard:
    Hallo Frans en medefietsers,

Nu kan het echte werk beginnen! We wensen jullie een hele fijne fietstocht
  2. Jvhb:
    Doe je best. Geniet vooral! Groeten
    Mieke Jan
  3. Betsie:
    1 juni 2022
    🚴‍♀️🚵‍♂️🚴‍♂️🚵‍♀️hallo broer en fiets vrienden ik wens jullie een prachtige en veilige fiets tocht terug naar Nederland. Genuet van de natuurcen van elkaar jezus(je)
  4. Betsie:
    1 juni 2022
    🚴‍♂️🚵‍♂️🚴‍♀️🚵‍♀️hallo broer en fiets vrienden. Ik wens jullie een prachtige en veilige reis terug naar Nederland. Geniet van de natuur en van elkaar. Jezus(je)