Zondag 26 juni 20e fietsdag

26 juni 2022 - Saint-Just-en-Chevalet, Frankrijk

Zondag 26 juni 20e fietsdag

Regen, regen na tienen werd het eindelijk droger. Voor de bui de spullen kunnen inpakken. Toch maar weer op de fiets, helaas weinig van de omgeving gezien mistig en regen een kleine stop bij de bakker voor een bakje koffie met koek. Daar na werden we nog even opgehouden door een wielerwedstrijd. Onbegrijpelijk hoe hard ze fietsen natte wegen en dicht op elkaar. De regen hield ons goed bezig heftige stortbuien met soms een donderslag een kleine stop onder een afdakje voor een broodje. Daar begon het pas echt hard te regenen. Maar toen we een camping hadden gevonden was het droog en besloten we toch maar gebruik te maken van de tent in plaats van ergens binnen.

Even de stad in gewandeld voor de avond hap daar na op tijd de slaapzak in.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Henry Steenblik:
    26 juni 2022
    Frans, knap dat jij zo goed meekomt met de 65 - ers. Is het niet bergop met de fiets dan wel met de krent op de taart na een inspannende dag. Nogmaals respect.
  2. BenLV:
    27 juni 2022
    Weer een dag vol ontberingen hou de moet erin. Maar blijf genieten, er komen ook weer beter tijden.
  3. Jvhb:
    27 juni 2022
    Dachten dat het in het zuiden zonniger en warmer was. In Limburg ook niet altijd droog maar redelijk fietsweer. Goede reis verder. Genieten van je verhalen!!! Groeten Mieke Jan
  4. Richard:
    27 juni 2022
    Jullie komen steeds dichterbij! Houd vol!!
  5. Tini kolkman:
    27 juni 2022
    Maar hou er de moed welWeer een mooi verhaal, maar jullie de laatste dagen wel veel regen gehad,dus de afstanden zullen niet zo groot zijn in de regen.Wel een prachtig gebied.Ook weer mooie fotos in de regen.maar hou de moed erin,en dat lukt wel goed geloof ik.Groeten uit delden.
  6. Meindert van der Kolk:
    27 juni 2022
    Jullie bunt TOPPERS! Van de hitte aan gene zijde van de Pyreneeën in regen en wellicht koudere temperaturen in La Douce France! Bewonderend lees ik steeds de verhalen hoe jullie steeds een stukkie noordelijker geraken. Prachtig!!!