Zondag 19 juni

19 juni 2022 - Fontès, Frankrijk

Zondag 19 juni

Gewekt door een razende de trein die leek wel door de tent te gaan, een groot sporen placement lag direct achter de camping verzekerd van razende treinen. Licht bewolkt en toch al weer 23 graden de eerst 25 km langs het canal du Midi. Leek vies groen water maar wel veel plezier jachten. Weinig klim werk maar deze dag hadden we voor het eerst sterke wind tegen. We passeren weer vele druiven velden. Nog even doorgereden naar de kust bij Vias een erg rotsachtige kust en door de stevige wind hoge golven dus geen duik genomen. Daarna ging de route van oost naar noord de wind dus meer van opzij. In Pezenas namen we een frisdrank en nog even rond gekeken in de mooie oude stad. Om 3 uur kwamen bij een camping in Fontes en besloten daar de tent op te zetten bij een temperature van 42 graden daarna wat afkoeling gezocht bij het zwembad. In het restaurant een uitgebreid dinner genoten. Een flesje mee naar de camping ter afsluiting van weer een mooie dag.

1. Joke en Louis:
    19 juni 2022
    Mooi zo dat alles naar wens verloopt en dat je weer kon genieten, hier hadden we ons gepland feestje en spraken o.a. onze fam. uit Hengelo en Delden