Vrijdag 17 juni

17 juni 2022 - Camping dans l'Aude / Le Pinada, Frankrijk

Vrijdag 17 juni

Uitgerust wakker worden en om. 7 uur op, inpakken om kwart over acht op de fiets en op zoek naar een bakker die hadden we snel gevonden en ter plekke een halve stokbrood weg gewerkt. Daarna ging de rit door een zeer gevarieerd landschap  open landerijen bergen bossen en druiven struiken. Een korte stop gemaakt in en oud dorpje om wat fris te drinken koud gevulde bidons waren na een kwartiertje al lauw. Eerst veel afdalen daarna nog enkele pittige klimmetjes. In Villarouge rond 12 uur een warme hap gegeten mooi plekje. Evenmin de schaduw. Weer een temperatuur van 39 graden. Je begint te bijna  aan te wennen..tegen kwart voor vier kwamen we bij een camping in le Pinada. Weer een dag met 840 hoogte meters en 75 km op de camping eerst een verfrissende drank genomen en een duik in een erg mooi zwembad.

1. Simone Steenblik:
    17 juni 2022
    Leuk om je verhalen te lezen. En wat een mooie omgeving. Jullie zien er behoorlijk verhit uit, take it easy! Veel plezier samen!!
  2. Betsie:
    17 juni 2022
    Went warmte echt??? Pfffff. Hier wordt het ook warm. Maar zo te zien de omgeving maakt veel goed. En een koele duik is na zo' tropische tocht natuurlijk erg aangenaam. Veel fiets plezier verder
  3. Joke en Louis:
    17 juni 2022
    Van de TV vernamen we dat de warmte morgen uit Frankrijk naar Nederland komt, daardoor kunnen we ins goed voorstellen dat jullie het met de nodige inspanning het zeker flink warm hebben, heerlijk dat je dan een frisse duik kunt nemen.
    Voor morgen weer een fijne rit gewenst!
  4. Meindert van der Kolk:
    18 juni 2022
    Bonjour mannen,
    Heerlijk jullie zo te volgen. Wat top dat jullie het zo goed op de rit houden bij zulke temperaturen! En ja, een zwembad kan dan écht een beloning zijn. Houd vol! Rustig deur goan!
  5. Richard:
    18 juni 2022
    Lekker pilsje doet wonderen!!