Maandag 20 juni 15e fietsdag

20 juni 2022 - Montoulieu, Frankrijk

Maandag 20 juni

7 uur op, licht bewolkt en alweer een warme start van de dag eerst nog wachten tot de winkel open gaat om 8 uur het bekende stokbrood ontbijt. De eerste kilometers een glooiend landschap met uitgestrekte druiven velden. Erg onverwacht veranderde het landschap weer in bergen de route liep langs een diep ravijn waar onderin de rivier L’Alson stroomde weer spannende uitzichten volop genieten van de omgeving. Rond 12 uur een frisdrankje bij een camping de dame vulde enthousiast onze bidons met water en ijs. Mooie camping maar te vroeg voor een overnachting. Enkele kilometers verder in Sant Bauzille du Putois

Een tosti gegeten daarna nog een kleine 20 km tot de door ons geplande camping weer een dag met een temperatuur van 32 graden. Tegen zessen de stad in om te eten maar dat viel tegen geen geopend restaurant gevonden. Daarom  een paar bakken salade en toetje mee genomen uit de supermarkt. En weer terug naar de camping daar heerlijk naar binnen gewerkt.

1. Joke en Louis:
    20 juni 2022
    Ik merk wel dat jullie de nodige ervaringen hebben opgedaan en je door kleinigheden niet uit het veld laten slaan., dus geen honger hoeven te lijden.
    Genieten zal dan ook steeds voorop staan1