Dinsdag 21 juni

21 juni 2022 - Zoetermeer, Nederland

Dinsdag 21 juni

Rustige start van de dag proviand van de vorige dag naar binnen gewerkt en even na 9 uur op de fiets. Eerst zoeken naar de route die voerde de eerste kilometers over een weg over een oude spoorlijn. Bijna vlakke weg daarna een meer wisselend landschap wijngaarden graan velden en ruwe rotsen. Ons middag broodje namen we op een bankje bij een oorlogsmonument.

In Saint Ambroix onder het genot van een bakje koffie de volgende overnachting plek gezocht, dit keer een stads camping. Een vriendelijke eigenaar zette droog rekjes voor ons neer voor de was en maakte een complete tuin set voor ons schoon waar we gebruik van konden maken. Was erg prettig

omdat we droog konden zitten bij de eerste regendruppels die we over ons heen kregen. Na een hapje in de stad nog even rond gewandeld in een oude stad.

1. Betsie:
    22 juni 2022
    Wat een prachtige fotos weer. Jullie komen wel vaak aardige menden tegen.
  2. Jvhb:
    22 juni 2022
    Veel plezier. Mooie foto's. Wij vandaag met de caravan naar Puth Zuid Limburg. 14 dagen kamperen.
    Groeten Mieke Jan
  3. Harry Meenhuis:
    22 juni 2022
    Mooie reisverslagen en foto's. Gelukkig kunnen er ook nog regeldruppels vallen !!!
    Temperaturen van rond de 40 went niet echt, vooral bij het klimwerk in de bergen.
    Ben benieuwd hoeveel km jullie nu "achter de rug" hebben ?
  4. Bolscher Frans van het:
    1300 km