Zaterdag 2 Jul 25 e fietsdag

2 juli 2022 - Saint-Mihiel, Frankrijk

zaterdag  2 juli 25e fietsdag

Gisteren al om 10 uur in de slaapzak gekropen de bar was vroeg gesloten. Dus ook weer vroeg wakker, nog een ontbijt op de camping en 9 uur weer op de fiets. Ook vandaag weer wisselende omgeving graanvelden, zonnebloemen, weilanden en bossen. En natuurlijk niet te vergeten de vele klimmetjes en afdalingen en over een jaagpad langs een kanaal. In Domrèmi la Puchellle geheel buiten de bewoonde wereld een grote  kathedraal. Gewijd aan Jeane d’Ark het is haar geboorte plaats. Nog even een foto gemaakt in een van de dorps kerkjes (kleine Santiago herinnering) Met de bekende schelp. We waren al regelmatig langs en over La Meuse gereden, nu hebben we de tent opgezet aan de oever van de Maas. Een succes volle dag mooi weer en 120 km dichter bij huis.

1. Joke en Louis:
    2 juli 2022
    Dat is wel het mooie van deze tocht om telkens weer bijzondere kerken en gebouwen te gen te komen.
    Voor morgen weer een mooie dag gewenst!
  2. BenLV:
    3 juli 2022
    Op de fiets zie je nog eens iets in Frankrijk. We waren gewend om afstanden te overbruggen gebruik te maken van de autobaan. Geniet van jullie wegen en succes .
  3. Tini kolkman:
    3 juli 2022
    Opgezocht waar jullie ongeveer nu zitten,het komt weer dichterbij.Gelukkig was het weer gisteren goed,maar jullie hebben al heel wat regen gehad.Maar al met al is het een prachtige tocht en heel wat gezien.Succes verder en geniet ervan groet tini
  4. Richard:
    3 juli 2022
    Tic tac tic tac steeds dichter bij huis!