Maandag 4 juli. 27e fietsdag

4 juli 2022 - Bastogne, België

Maandag 4 juli. 27e fietsdag

Zeven uur op ontbijt op de camping. We rijden richting België en om 10 uur passeren we de grens, en rijden we België binnen, het binnenland is niet bezaaid met restaurants en winkels. Daarom langs de kant van de weg de restanten brood van de morgen gegeten. Gemiddeld is het in België wat groener en de akkers kleiner dan in Frankrijk. In Bastogne de maag weer er aangevuld. Kort gesproken met een Zwitser die mijn fiets wilde bewonderen, zij waren onderweg van Zwitserland naar Amsterdam.  Aan de rand van Bastogne een camping.gevonden voor ons ruim van opzet maar veel stacaravans dicht op elkaar.

1. Karl-Heinz Seinen:
    4 juli 2022
    Spanje en Frankrijk verlaten. Jullie komen in bekend gebied. Nog eventjes... Veel plezier nog. Gr. Ine en Karl-Heinz
  2. Betsie:
    5 juli 2022
    Schiet mooi op zo. Foto's zijn weer prachtig. 💪stoer hoor zo'n trip
  3. Hans Meenhuis:
    De laatste loodjes......
    Veel succes!
  4. Harry Meenhuis:
    5 juli 2022
    Elke dag weer een bijzondere dag met een eigen verhaal en bijbehorende foto's. En dat al 27 fietsdagen lang, met z'n vieren !!!!!!! 😎😎😎😎 Mooi dat jullie dat altijd met ons hebben willen delen.👌👌 Maar het einde van het avontuur is in zicht, mannen. Nederland is nu niet ver meer.😊
    Succes nog deze week.
  5. Michiel Faber: