Hans en Frans naar Santiago dag 2

6 juni 2018 - Coo, België

Santiago dag twee om 6.00 uur ging de wekker een ontbijtje klaargemaakt op het terras op de camping daarna de tent afgebroken en alles weer op de fiets gepakt richting Bastogne. Hoe ver we zouden komen was van te voren niet gepland.

Het weer was duidelijk anders dan de dag ervoor. Vele graden warmer en ook de weg was duidelijk anders de vlakke wegen hadden we een beetje achter ons gelaten en kwamen nu in het heuvelachtig gebied van Limburg en de Ardennen In Gulpen hebben we nog aan de deur geklopt van de kerk en de pastorie om een stempel te vragen in ons paspoort maar helaas niemand aanwezig. Het niet aanwezig zijn was dus ook bij alle andere kerken die we passeerden het zelfde niemand te zien. Limburg in de Ardennen zijn bij ons redelijk bekend het is niet de eerste keer dat we hier fietsen maar het heuvelachtige met de nodige bagage geeft toch een heel ander beeld dus hebben we besloten de dag niet al te lang te maken en zijn we om 17:00 uur gestopt en hebben we onze tent aan de Ambleve bij de Watervallen van Co neergezet. Een vriendelijke campingbeheerder wees ons een plekje aan waar we voor 10.10  euro deze nacht mochten staan.Douche muntjes mocht je zelf in het kantoortje wisselen waar een kistje stond met het nodige wisselgeld, zelf was de baas bezig het gras te maaien.Na een verfrissende douche en de wasbeurt van de fietskleding zijn we gaan eten. Lasagne van de kok. We lieten ons verrassen. Hans zei als de hoeveelheid net zo groot is als gisteren bestel ik twee porties. Maar toen de schalen met lasagne aan kwamen en leeg gegeten waren bedacht hij zich en was er echt geen behoefte meer aan een tweede. Daarna hebben we nog even gekeken bij de watervallen van Coo waarna we weer onze slaapplek hebben opgezocht om morgen weer op tijd op te kunnen staan.

1. Edwin:
    6 juni 2018
    Super! Echt gaaf om te lezen!
  2. Marco:
    6 juni 2018
    Leuk om jullie verhalen zo te lezen!
  3. RIKY:
    Hoi Frans,

Erg mooi om te lezen hoe jullie de dag beleefd hebben.
    Op naar dag DRIE.
  4. Jvhb:
    7 juni 2018
    Genoten van jullie eerste verhalen. Goede reis verder we volgen jullie met belangstelling.
    Groeten
  5. Ben Lutke Veldhuis:
    7 juni 2018
    Leuk om jullie zo te volgen. Jullie zitten op bekend terrein door de vele keren dat Luik - Bastogne onder de wielen zijn doorgegaan.
  6. Anita:
    7 juni 2018
    Rustig aan doen mannen. Anders zijn jullie volgende week al weer terug in Borne/Delden ;-)
  7. Betsie:
    7 juni 2018
    Hallo Frans en Hans. Wat een avontuur zeg. Leuk om jullie te volgen. Heel veel succes en ik kijk uit naast het volgende verslag. 🚴🤓😴slaap lekker straks en morgen weer een mooie dag.