Donderdag 30 juni 23e fietsdag

30 juni 2022 - Chagny, Frankrijk

7 uur op alles droog ingepakt, 8 uur een broodje weer een nieuwe dag wel wat donkere wolken en kans op regen.een paar druppels en daarna brak de zon door. Van de wijnstreek kwamen we in het landbouw gebied enorme gebieden met graan en af en toe zonnebloemen. Na de middagstop in Lonchamp trok de lucht dicht en stak er een harde wind op die we ongevraagd tegen kregen. Hand werken dus. Campings zijn in dit gebied erg schaars. Daarom vandaag een trip van 123 km. In Chagny net op tijd voor de regen de tent kunnen  opzetten..Zo klein als de camping ook is, de dame kon ons tocht een maaltijd klaar maken. Zoals gebruikelijk nog een afzakkertje onder het afdak.

1. Joke en Louis:
    30 juni 2022
    Mooi dat het ook nog eens weer redelijk meezit, in elk geval weer 12 3 km dichter bij huis.
  2. Meindert:
    1 juli 2022
    Opstappen met donkere wolken en regenspetters, na de middag een straffe tegenwind en dan tóch nog zo'n afstand wegtrappen, CHAPEAU!!! Het afzakkertje rode wijn is zeer verdiend!