Reacties
Reacties 201 - 224 van 224
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jvhb | We lezen met veel belangstelling jullie mooie verhalen.… | 21 mei '24 |
| Ria ten berge | Geweldig!!!!! Wat een prestatie nu al! Ik wens jullie… | 21 mei '24 |
| Gerard Spanjer | Mooie foto's laten zien dat jullie door een heel… | 21 mei '24 |
| Johan | Dat is het weer dat we willen zien. | 21 mei '24 |
| Joke en Louis | Dit is zeker een fraai gebied met prachtig gelegen… | 20 mei '24 |
| Betty | Wat een mooie foto’s en zo te zien hebben jullie… | 20 mei '24 |
| Martin&joke | fijn je verhalen te lezen en mee te rijzen.Het onverwachte… | 20 mei '24 |
| Johan | Toch nog kunnen genieten van het fietspad langs de… | 20 mei '24 |
| Meindert | Wederom een mooie etappe. Hoog water, niet geplande… | 19 mei '24 |
| Betty | Gelukkig hebben jullie de regenbuien goed door staan… | 19 mei '24 |
| Gerdie | Mooi dagverhaal!!👌 | 19 mei '24 |
| Jan Kamp | Weer een mooie fietsdag dus met gelukkig weinig regen.… | 19 mei '24 |
| Joke en Louis | Leuk die onverwachte contacten, minder dat water op… | 19 mei '24 |
| Meindert | Weer goed op weg dus. Nu een paar daagjes stroomopwaarts… | 19 mei '24 |
| Johan | Vandaag langs de Rijn fietsen. Mooie route. Hoop dat… | 19 mei '24 |
| Betty | Voor morgen een zonnig decor , geen tegenwind of regen… | 18 mei '24 |
| Joke en Louis | Een mooie omgeving vlakbij de Rein, de weersvoorspellingen… | 18 mei '24 |
| Ria ter Grefte | Succes namens Ria , Michel en. Tom | 18 mei '24 |
| Johan | Leuk om jullie foto's te zien. Ziet er allemaal… | 18 mei '24 |
| Meindert | Maar, na regen komt weer zonneschijn. Op naar de Rijn! | 18 mei '24 |
| Annemarie | Heel veel succes mannen 💪🏼🚴♂️, leuk… | 17 mei '24 |
| Betty | De foto’s zijn duidelijk en laten zien, hoe sportief… | 17 mei '24 |
| Joke en Louis | Na regen komt zonneschijn, gelukkig is het ontbijt… | 17 mei '24 |
| Gerdie | Mooie foto s, goede nachtrust😉 en dan morgen 🚲🚲🤞 | 17 mei '24 |

- Peter Blom: Dag Frans en Jan, ik raakte…
- Gerdie: Prachtig reisverhaal!!
- Johan: Jullie ook bedankt dat we…
- Joke en Louis: Fijn dat je vannacht weer…
- Jvhb: Wij kamperen nu in Brabant.…
Alle reacties »