Hans en Frans naar Santiago dag 17

21 juni 2018 - Aren, Frankrijk

Santiago dag 17

Van Morlaàs naar Aren aan de Saucède 72 km

Een dag met een grauwe lucht maar prima temperatuur en gelukkig geen regen. In de buurt van Saint Marie de Orolon  begon de achter as van mijn fiets te kraken eerst hebben zelf geprobeerd vast te zetten. Maar het leek ons beter een vakman er naar te laten kijken. We vonden zomaar een fietsen zaak, maar we moesten een kwartier wachten voor deze open ging. De dame daar verwees ons door naar een dependance van hun. Daar ging de man enthousiast aan het sleutelen maar bakte er niet veel van. Een fietsenmaker dus. Na een paar km kwam het kraken terug. Op de camping hebben we het zelf voorlopig hersteld. Door het oponthoud kwamen we veel later dan bedoeld, op de camping. Daar zaten we te eten terwijl de Fransen, met met vlaggetjes en slingers om, naar een voetbal wedstrijd keken. Dus net zo dol als veel Nederlanders.

1. Joke en Louis:
    21 juni 2018
    Hallo Frans en Hans,
    Het is te hopen dat het kraken voorbij is maar het zou zomaar met de lagers te maken kunnen hebben, Frans bedankt voor de felicitatiekaart die ik van jouw en Riky
    heb ontvangen.
  2. Betsie:
    22 juni 2018
    Ha gezellig weer een verslag. Balen zeg van dat kraken. Hopelijk kraakt er bij jou niets. Wat moet je nu? Nieuwe as, nieuwe fiets.?
    Die Fransen zitten er maar apathisch bij. Zeker nog geen goal gevallen😭. Succes verder en hopelijk laat de fiets je niet in de steek.
  3. Henry Steenblik:
    22 juni 2018
    Hallo ridders op het aluminium ros.
    Het schiet mooi op hè. Is het goed te doen over de Pyreneën?
    Dat kraken kan natuurlijk ook van Hans komen. Jij maar denken dat het je fiets is ;)
    Succes en geniet van het uitzicht!!!