Frans en Hans naar Santiago dag 11

15 juni 2018 - Saint-Jal, Frankrijk

Santiago dag 11

Van Saint Léonard de Noblat  naar Saint Jal 83 km

Na een regenachtige nacht hebben besloten nog maar een uurtje in de tent blijven liggen. Tegen zevenen werd het droger en hebben we alles kletsnat weer ingepakt. Een bakker vinden was ons deze morgen niet gegund, we zijn doorgereden tot goed 12 uur en gestopt voor een restaurantje. Waar onze mede pelgrims, Chris en Piet ook binnen zaten. We hebben besloten daar gezamenlijk een lunch te gebruiken. Na een paar keer miscommunicatie met de navigatie zijn we uiteindelijk op de camping aangekomen in Saint Jal de eindbestemming van deze dag. Maar helaas de camping was gesloten daar hebben wij echter geen probleem van gemaakt en hebben ons een mooi plekje uitgezocht met het zicht op een klein kasteeltje mooi aan het water zitten we nu lekker in het zonnetje.

1. RIKY:
    15 juni 2018
    Frans en Hans,

Bedankt voor het reisverslag.
    Een goede nachtrust gewenst.
    SUC 6 morgen hopelijk met mooi weer.🚴‍♂️🚴‍♂️
  2. Joke en Louis:
    15 juni 2018
    Hallo Frans en Hans,
    Vandaag zijn we naar de verjaardag van onze zus en schoonzus geweest en hebben daar ook Riky gesproken, waarbij ons duidelijk werd dat bijna de helft van de tocht er op zit.
    We nemen wel aan dat jullie toch wel wat te eten hadden als ontbijt!
    voor morgen weer een mooie dag toegewenst.
  3. Betsie:
    16 juni 2018
    Het wordt steeds makkelijker om te accepteren dat alles niet gaat zoals je wenst😶. Maar dat maakt het wel spectaculaire. Zonder eten starten lijkt mij niets. Bikkels zijn jullie.💪 Veel succes verder en zorg dat je iets op voorraad hebt. Mooie foto's weer .
  4. Mieke en Jan.:
    16 juni 2018
    Waar wij nu zijn in Verdome, schijnt ook op de route naar compostella te zijn. Kennis gemaakt gisteravond met een Duitser die alleen van Wurtzburg via Nederland België nu hier was op zijn fiets naar Compostella. Groeten en fiets ze. Mieke Jan