Hans en Frans naar Santiago dag 14

18 juni 2018 - Vazerac, Frankrijk

Santiago dag 14

Van Rocamadour naar Vazerac 104 km

Na enkele kilometers pittige beklimmingen en afdalingen kwamen we in een wat glooiende omgeving. Mooi tempo konden we maken langs de rivier Le Lot. Waar het kilometers redelijk vlak was. In de kathedraal van Cahors weer geen stempel. Even later zagen we een kantoor van het Franse genootschap van St. Jacob. Daar werden we vriendelijk onthaald en onze pas van een stempel voorzien. Binnen was het een souvenir winkel van Santiago herinneringen. Buiten stond een steen die aangaf dat we nog 1179 km te gaan hadden. In Castelau en Vazerac bij Hotel de Mairie nog een stamp er bijgekregen.

In Vazerac hebben we weer onze tenten opgezet op een een bijna lege camping met nog een Engels en Nederlands stel.

1. Mieke en Jan.:
    18 juni 2018
    Goedenavond mooi vooruitzicht zoveel km te gaan. Hopelijk voor jullie bemoedigend. Blij dat wij die niet hoeven af te leggen al zitten we nu 975 km van huis. Succes en groeten Mieke Jan
  2. Joke en Louis:
    Hallo Frans en Hans,
    Mooie foto's hebben jullie gemaakt, met mooie details, het km bord met de Jacobschelp
    Onze voormalige gemeente, Hummelo en Keppel had 3 Jacobschelpen in haar wapenschild !
    Voor morgen weer een mooie dagtocht toegewenst
  3. RIKY:
    Frans en Hans,

Nog tien dagen te gaan ?????
    Super gedaan tot zover🍇🥝🍉🍊💋💋
  4. Betsie:
    19 juni 2018
    Zo hee wat een eind nog. Succes verder. 💪Met mooi weer. 😎💥Mooie foto's.