Hans en Frans naar Santiago dag 9

13 juni 2018 - Crozant, Frankrijk

Santiago dag 9

Van Prémery naar Crozant 108 km

Dit was een betrekkelijk rustige dag over een glooiende omgeving lans bossen, weide en graan gewassen. We reden weg bij een temperatuur van 13°. Als snel kwamen we een groepje wandelaars achterop, met een buen camino groet, ging ieder zijn weg. De hele dag wisselend bewolkt met af en toe een zonnetje, een prima fiets temperatuur 18 graden. In La Châtre een te vergeefse klim naar de Notre Dame. Niemand die ons paspoort van een stempel kon voorzien. Na een veel te dure kop koffie (Hans is er nog boos over) zijn we door gereden naar de camping  in Crozant. Na een zeer lange steile klim het zou maar 600 m zijn kwamen op een bijna lege camping.  Slechts een Nederlandse camper. Van de dame op de camping kregen we toch nog een stempel. Wij weer blij.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joke en Louis:
    Hallo Frans en Hans,
    Mooi toch dat alles redelijk goed gaat en dat je zelfs op de camping een plekje kon uitkiezen.
    Hier hebben we ons vandaag bezig gehouden met het weghalen van onkruid, maaien van het gazon en het snoeien van haagjes en buxus. Dan is de dag ook zo weer voorbij.
  2. Joke en Louis:
    Hoi Frans,
    Mooi verhaaltje geschreven, Goed fietsweer een te dure
    Kop koffie als die maar Gesmaakt heeft!
    En als het nu te kostbaar wordt dan wil ik wel een collecte
    houden en verdelen onder de armen, maar alle gekheid
    op een stokje ik wens je nog veel fietsplezier mooi weer
    en tot de volgende keer .
    Groetjes
  3. RIKY:
    Frans en Hans,

Jullie hebben bijna de helft van het aantal km gereden!😉👍
    🍉🍊🍇🥝🍅🚴‍♂️🚴‍♂️
    Heelveel
  4. Mieke en Jan.:
    14 juni 2018
    Goedenavond vanaf camping Troyes. Bedankt voor het omzetten van de e-mail. Kunnen we jullie verder volgen. Veel reisplezier samen. Groeten Mieke Jan.
  5. Mieke en Jan.:
    14 juni 2018
    Jullie zijn op de camping geweest waar wij nu verblijven. Zag het aan de foto met het koperen paard. Ook wij blijven hier een nacht. Camping staat bijna vol.