Hans en Frans naar Santiago dag 5

9 juni 2018 - Troyes, Frankrijk

Santiago dag 5

Vandaag gefietst door het champagnegebied helaas weinig champagne gezien en druiven nog minder steeds weer het zelfde beeld graan links graan rechts, wel nog een dode ree gevonden. Maar helaas te zwaar om mee te nemen en we hadden ook geen barbecue bij ons.

In Troyes op een camping aan de Seine hebben we rond twee uur onze tent opgezet. Daarna het centrum in en in de kathedraal onze eerste stempel in het paspoort in het buitenland gekregen.

1. René Poessé:
    9 juni 2018
    Mooi te lezen jullie mooie verhalen.
    Pittig begin over de 200 km. Goed om vandaag om 14 uur te stoppen.
    Wij, Trios, hadden vandaag wel bbq.
    We hebben vandaag wad gelopen, en mochten de gidsen niet voorbij.
    De stemming is in de bus er in. Speciaal de groeten van Henry naast mij.
    Goede reis verder!
  2. Afke van den Brink:
    Eindelijk een stempel erbij. Goed bezig 🍀👍🏻
  3. Joke en Louis:
    Hallo Frans en Hans,

Leuk dat we vanaf vandaag jullie belevenissen kunnen volgen.
    De kop van de tocht is er al duidelijk van af, en dan komt de rest vanzelf.
    Zeker als ook het weer meewerkt, kleine ongemakken zoals die slakjes kun je vast wel aan.
  4. Jvhb:
    10 juni 2018
    Wij genieten elke dag van jullie verhalen. Hopen komende week ook voorbij Troyes te rijden richting de Loir. Gaan woensdag met de caravan op pad. Slakken hebben we hier ook genoeg. Groeten en goede reis
    Mike Jan
  5. Betsie:
    12 juni 2018
    Ik hoop dat mijn reactie nu ook geplaatst wordt. Eerdere pogingen gingen mis😭.Frans je zei dat je niet goed in behalen schrijven was. Ik vind het leuk om te lezen leest makkelijk hoor. Wat een toestanden onder weg. De slakken,dode ree. De regen druppels. En al dat graan🤣. Maar ook hele mooie foto's van de omgeving. Ik geniet van je verhalen. Succes verder