Frans en Hans naar Santiago dag 16

20 juni 2018 - Morlaàs, Frankrijk

Santiago dag 16

Van Vazerac naar Morlaàs 106 km

Een zware dag erg warm over de 30 graden. Ook vandaag weer veel wegen die onder de klei zaten door de regen van een week geleden. Hele modder stromen hadden de weg besmeurd. Doordat we een week later zijn vertrokken dan de eerste planning, is ons veel regen bespaart gebleven. Al snel zagen we door het heldere weer de toon van de Pyreneeën. Door de warmte was het klimmen erg zwaar heel veel gedronken. Onderweg kwamen we  een paar wandelende Nederlanders achterop en samen met hen wat gedronken. Hieruit merk je dat pelgrims makkelijk met elkaar contact zoeken. Omdat er geen camping te vinden was zijn we doorgereden naar Morlaàs in de buurt van Pau waar we de nacht door hebben gebracht.

1. Edwin:
    Succes met de Pyreneeën!
  2. Joke en Louis:
    Hallo Frans en Hans,

Zo zie je maar weer dat elk nadeel ook weer zijn voordeel heeft (later vertrekken).
    We begrijpen uit jullie verslag dat en wel voldoende gelegenheid was om je drankvoorraad aan te vullen.
    Voor morgen zullen we in elk geval mooi weer bestellen.
  3. Mieke en Jan.:
    20 juni 2018
    Wat een warmte in Frankrijk. Niet alleen jullie genieten van het mooie weer. Wij ook. Klim ze in de pyreneeën. Succes groeten Mieke Jan
  4. RIKY:
    Frans en Hans,

SUC6 voor morgen, hopelijk is er morgen een camping in de middag te vinden😎🍌🍌🚴‍♂️🚴‍♂️
  5. Betsie:
    21 juni 2018
    Heel veel succes verder en zorg goed voor jezelf.😚