Vrijdag 8 juli laatste fietsdag van deze tocht

8 juli 2022 - Delden, Nederland

Vrijdag 8 juli laatste fietsdag van deze tocht

Door de zon uit de tent gebrand, voor de laatste keer deze tocht de tent ingepakt, wonderwel alles kurkdroog. Zelfs de uitgespoelde kleding. Een rustige start om negen uur een super uitgebreid ontbijt in het restaurant op de camping.  Om 11 uur reden we nog een keer de grens van Duitsland naar Nederland  over. Om 12 uur in Groenlo als afsluiting koffie met gebak voor de laatste kilometers naar huis en tegen half drie de fiets weer op de eigen plek geparkeerd. Wachtend op een schoonmaak beurt.

Beste volgers van deze log, onze rit zit er op het was weer een super mooie ervaring door vijf landen gereden veel gezien en beleefd. Bedank voor de vele realties ook leuk om te lezen, maar ik heb niet tekens de tijd genomen om te reageren.

2585 kilometers

31 fiets dagen

Henry, Eddy, Paul en Frans

Op naar de volgende de reis.

1. Jvhb:
    8 juli 2022
    Dankjewel voor de mooie verslagen. Wij kerrn zondag terug van onze camping in Puth. "De Botkoel". Tot ziens!!!!!
  2. Karl-Heinz Seinen:
    8 juli 2022
    Mooie fietstocht en jullie hebben veel gezien. Maar toch fijn om weer thuis te zijn.
  3. Gerard en Dorrie:
    8 juli 2022
    Bedankt voor de mooie reisverslagen en fijn dat jullie alle 4 weer gezond terug zijn. Ik denk dat jullie terug kunnen kijken naar een geweldig mooie fietstocht!!
  4. Joke en Louis:
    8 juli 2022
    Mooi dat alles goed verlopen is, veel gezien en weer een ervaring rijker.
    we vonden het leuk jullie via het verslag en foto's te mogen volgen.
  5. Gerard:
    8 juli 2022
    Heel erg bedankt voor de mooie reisverslagen en foto’s.
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Lekker nagenieten van een bijzondere en mooie fietstocht!
    Prettig weekend.
  6. Ed:
    9 juli 2022
    Super vet pa!
  7. Harry Meenhuis:
    9 juli 2022
    Iedereen weer veilig en gezond terug. Chapeau !!!
    Bedankt voor het mogen volgen van jullie avontuur en belevenissen.
    Met de vele foto's kregen wij ook een goed beeld van de vele verreden kilometers.
    Nu is het tijd voor jullie voor het nagenieten.