Zaterdag 19 juni

19 juni 2022 - Colombiers, Frankrijk

Zaterdag 18 juni

Gisteren hadden we op de camping willen eten maar het restaurant, bar en receptie alles was gesloten waarschijnlijk omdat op de camping weinig gasten waren veel leegstaande huisjes. Dus de fiets gepakt en 4 km verder een restaurant gevonden en heerlijk gegeten. Terug op de camping gelijk bed ingekropen, .zes uur weer wakker maar alles nog in diepe rust. Rustig alles ingepakt en opzoek naar een bakker.daarna een ontbijtje langs de weg. Dan weer op weg nu door de wijn gebieden vele druiven velden. Het grootste deel van de route konden we afdalen met af en toe een klimmetje door de tegenwind hadden we niet erg veel hinder van de warmte, toch weer 33 graden . Na 57 km hebben we de tenten opgezet op de camping in  Colombiers. Inmiddels hebben we 1000 km  afgelegd. Op de camping hebben de heren weer zelf een heerlijke maaltijd bereid rijst bruine bonen en sla voldoende voor de rit van morgen. Het diner afgesloten met een bakje koffie. Daarna nog even nagezeten bij het restaurant.

1. Jvhb:
    19 juni 2022
    Het blijft maar genieten. Kennelijk goede fietsen want we horen niets over pech.
    Mooi man. Op naar het 80 jarige feest dat jij maar mist! Groeten Mieke Jan
  2. Tini kolkman:
    21 juni 2022
    Leuk om jre verhalen te lezen,we reizen helemaal meetini