Frans en Hans naar Santiago dag 15

19 juni 2018 - Castéra-Verduzan, Frankrijk

Santiago dag 15

Van Vazerac naar Castera Verduzan  102 km

Vanaf de camping moesten we de fiets duwend naar boven brengen zo stijl was de uitrit. De rit ging door grote dalen met af en toe toch pittige klimmen. Onderweg kwamen we tientallen wandelende pelgrims achterop. Door het heldere weer waren de uitzichten fantastisch. Ook vandaag weer een lang stuk op een fiets pad tussen rivier de Garonne en een kanaal er naast gereden. Daar konden we flink door rijden. Na een zeer steile heling in Moissac zeker 28% van een paar honderd meter, waar fietsen echt niet mogelijk was, dus de fiets al lopend omhoog moeten duwen.  De klim werd beloond met een stempel bij  VVV. In de kerk er naast was dat niet mogelijk. Na 102 km kwamen we aan op een mooie Camping aan een meertje. Waar we onze tenten hebben opgezet.

1. Edwin:
    Geweldig! Succes heren!
  2. Joke en Louis:
    Hallo Frans en Hans,

Best heel pittig al die steile hellingen, maar een keer boven wordt je ook beloond met een vorstelijk uitzicht.
    Het weer in Nederland laat te wensen over, bijna geen zon gezien vandaag.
    nog een fijne avond en een goede tocht voor morgen.
  3. Gerard:
    19 juni 2018
    Jullie gaan wel letterlijk en figuurlijk naar het hogere doel.
    Vanavond met de beentjes hoog genieten van het geweldige panorama?
    Veel succes!
  4. Betsie:
    20 juni 2018
    Hallo Frans en Hans
    Pfffffff moet er niet aan denken om zo'n steile helling te beklimmen. Ik heb geen pet op nu anders nam ik die voor jullie af. Geniet van de omgeving en veel plezier morgen maar weer.succes🖒🚴